Komunalno društvo Murtela omogućilo je svojim korisnicima dostavu računa za odvoz i zbrinjavanje komunalnog otpada kao i račune za grobnu naknadu u elektroničkom obliku, servisom ePošta.
Cilj nam je omogućiti potrošačima primanje računa bez upotrebe papira, na brz, efikasan i siguran način, putem usluge koja je za potrošače potpuno besplatna.
KAKO SE PRIJAVITI ZA ePoštu ?
Svaki korisnik prilikom prijave za korištenje servisa ePošta dobiva pristup svom eBox-u (elektroničkom poštanskom kovčežiću).
Prijaviti se može dostavom ispunjenog Zahtjeva za korištenjem servisa ePošta osobno u bilo koji poštanski ured (ovdje možete preuzeti zahtjev, ispuniti ga na računalu i ispisati u 2 primjerka, koja trebate predati operateru u poštanskom uredu).
TKO MOŽE OTVORITI ePoštu?
Punoljetne, poslovno sposobne domaće i strane fizičke osobe, s prebivalištem u zemlji ili inozemstvu.
ŠTO MI OMOGUĆUJE ePošta?
- Primanje dokumenata u elektroničkom obliku (na moderan, praktičan i ekološki prihvatljiv način)
- Plaćanje računa (čak i onih koji su stigli na kućnu adresu) kreditnim i debitnim karticama svih banaka
- Slanje pisma u elektroničkom obliku na ispis, kuvertiranje i uručenje primatelju (obično, prioritetno i preporučeno pismo)
- Slanje pisma u elektroničkom obliku drugom korisniku servisa, kao obično ili preporučeno pismo
- Pravne osobe mogu slati i grupe pisama na više primatelja odjednom
- Slanje prigodnih pisama (u ime Djeda Mraza, rođendanska čestitka i sl.) na uručenje u fizičkom obliku
- Slanje brzojava putem mobilne aplikacije
- Korisničkim imenom i zaporkom ePošte građani mogu pristupiti sustavu e-Građani
Kako se razvijaju nove funkcionalnosti tako se ePoštom može koristiti sve više poštanskih usluga u elektroničkom obliku putem računala, mobitela ili tableta.
KADA I KAKO ĆU DOBITI RAČUN MURTELE U SVOJ eBOX?
U svojoj ePošti se trebate prijaviti za primanje računa u elektroničkom obliku od Murtele (i to za svaki račun posebno), nakon čega ćete račune za odvoz i zbrinjavanje komunalnog otpada i račune za grobnu naknadu primati isključivo u svoj eBox. Računi će se dostavljati periodički, kao i kod klasične dostave, ali isključivo u elektroničkom obliku.
GDJE MOGU SAZNATI VIŠE O SERVISU ePošta?
- Na Internet stranici eposta.hr,
- Putem korisničke podrške Hrvatske pošte d.d., telefonom na broj 072 500 501 ili email-om na adresu podrska@eposta.hr,